Середа, 20.09.2017, 10:21
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Броварська районна вечірня ЗОШ ІІ - ІІІ ступенів

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 304
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методична рада

    Методична робота нашого закладу здійснюється під девізом:

     

    «Школа не може стояти на одному рівні розвитку, вона потребує урізноманітнення педагогічних методів в ім’я зростання професійної майстерності, фахової   кваліфікації   освітян».

     

    Мета науково-методичної роботи:

    Підвищення якості навчально-виховного процесу, що відповідає сучасним вимогам, шляхом удосконалення професійної майстерності педкадрів.

     

    Завдання науково-методичної роботи:

    1.     Активне використання досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки та їх впровадження  у практику роботи навчального закладу.

     

    2.    Вивчення, впровадження досягнень педагогів-новаторів у практику роботи педагогічного колективу школи.

     

    3.    Надання допомоги вчителям у вивченні та впровадженні інноваційних технологій у навчально-виховний процес, в оволодінні методичними прийомами навчання, виховання й розвитку учнів.

     

    4.    Залучення вчителів до творчого педагогічного пошуку в процесі реалізації шкільної методичної проблеми: «Виховання особистості свідомого громадянина України на пріоритетах і принципах національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті в системі роботи вечірньої школи».

     

    5.    Створення колективу однодумців, які зберігатимуть традиції школи й активно впроваджуватимуть інноваційні освітні технології в практику роботи.

     

    6.    Стимулювання ініціативи і творчості членів педагогічного колективу та активізації їхньої діяльності у науково-дослідницькій, пошуковій роботі.

     

    7.    Вияв недоліків, труднощів і перевантажень у роботі педагогічного колективу та запобігання ним.

     

    8.    Розвиток світогляду, професійних, морально-особистісних рис членів педагогічного колективу шляхом самоосвіти та самовдосконалення.

     

     

     

    Згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями методичного кабінету відділу освіти РДА, методична робота в школі спрямована на розвиток творчої особистості вчителя, учня. Головні зусилля було зосереджено на надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності, створення творчої атмосфери, такого морально психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій. Це сприяло оптимізації навчально-виховного процесу в школі.

             Перехід до нового якісного стану діяльності загальноосвітньої школи забезпечив підвищення рівня й результативності науково-методичної роботи з педагогічними кадрами. Цей об’єктивний процес став можливим завдяки розвитку і вдосконаленню основних функцій управління системою науково-методичної роботи.

             Науково-методична робота у вечірній школі здійснюється відповідно до плану роботи районного методичного кабінету і спрямована на реалізацію проблеми: «Виховання особистості свідомого громадянина України на пріоритетах і принципах національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті в системі роботи вечірньої школи».

             У школі працює чотири методичних об’єднання педагогічних працівників.

             Адміністрація школи намагається уважно ставитись до надбань кожного педагога, виділяє цінне у роботі кожного з них, створює атмосферу розвитку педагогічної майстерності і творчості, новаторства.

             Творчий портрет вчителів – це форма методичної роботи, яка спрямована на формування творчої активності, розвитку ініціативи педагогів, узагальнення й поширення їхніх досвідів, утвердженню в ньому духу професійного суперництва творчого пошуку. Активізація творчого потенціалу педагогічних працівників відбувається за рахунок участі вчителів у семінарах шкільного, районного, обласного рівнів.

             Педагогічний колектив школи не стоїть осторонь щодо впровадження у свою діяльність інноваційних технологій. Учителі української мови та літератури Сурова Т.М., зарубіжної літератури Гутенко Л.М. працюють над проблемою опанування програмового матеріалу з літератури. З цією метою розробляється зошит з української літератури для учнів-вечірників 9-12 класів та зошит із зарубіжної літератури для учнів-вечірників 9-12 класів, що водночас є і довідник. Це нова форма групової методичної роботи, пов’язана з попередньою розробкою та наступним публічним захистом інноваційних підходів до розв’язування певної педагогічної проблеми.

             У системі роботи з кадрами вагоме місце відіграє атестація педагогічних працівників. Рада методичного кабінету школи практикує проведення творчих звітів вчителів. Крім того готуються матеріали з досвіду роботи: розробки уроків-консультацій, матеріали для тематичного обліку знань учнів, хоч у наказі МОН України № 297 від 17 травня 2005 року записано в пункті 1.5 заборонити вимагати від педагогічних працівників під час проходження ними атестації узагальнені матеріали їх педагогічного досвіду, інші матеріали,  не передбачені Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників. У звітному навчальному році педагоги школи атестувались на підтвердження відповідних кваліфікаційних категорій і всі успішно пройшли цей етап.

    Школа здійснює передплату періодичних фахових видань у достатньому обсязі: видання Міністерства освіти і науки України, збірники наказів, науково-методична література. Але на превеликий жаль немає зараз видань, присвячених проблемам вечірньої школи.

             Аналіз підсумків поточного навчального року дає підстави зробити висновки, що зріс рівень фахової майстерності педагогів. Педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності намагається домогтися реалізації триєдиної мети: виховання, навчання та розвиток учнів.

             Можна стверджувати, що методична робота з педагогічними кадрами в школі є системною і була результативною, але деякі аспекти роботи вимагають вдосконалення, а саме:
              ·        інформаційно-методичне забезпечення;

    ·       не реалізовано всі можливості для здійснення безперервної освіти педагогів;

    ·        потребує вдосконалення робота шкільної методичної ради;

    ·       вчителі недостатньо використовували трибуну колективних форм методичної роботи на районному рівні для висвітлення особливостей роботи вечірньої школи.
     

    Значну увагу буде приділено вирішенню таких проблем:

    ·       управління науково-методичною роботою в школі, як засіб підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
     ·       опанування технологією особистісно-орієнтовного навчання та виховання в умовах вечірньої школи;

    ·        освоєння технології проектування діяльності навчального закладу;

    ·        розвиток творчих здібностей педагогічних працівників;
         впровадження педагогічної інноватики.

     

     

    План   роботи    методичної   ради   школи

    на   2016 – 2017   навчальний рік

     

    № п/п

     

    Зміст роботи

     

    Місяць

     

    Відповідальний

     

    1.


    2


    3.

    4.

    5.

     

     

     

    1.

     

    2.


    3.


    4.

     

     

    1.

     

    2.

     


     

    3.

     

     


    1.

     

    2.

     

    3.

     


    4.

     

     

     

    1.

     

    2.

     

    3.

     


    4.

     

    Перше засідання

    Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік.

    Розподіл обов'язків між членами методичної ради.

    Про організацію роботи над загальношкільною науково-методичною проблемою.

    Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2015-2016 нав. році.

    Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

     

    Друге засідання

    Заслуховування й обговорення доповідей, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів вечірньої школи.

    Підготовка учнів 12 класів до ДПА та ЗНО.

    Про єдині вимоги до писемного та усного мовлення.

    Засідання круглого столу «Педагогічна ідея – це крила, на яких злітає колективна творчість»

     

    Третє засідання

    Про підсумки роботи методичних об’єднань у
    І семестрі.

    Педагогічні читання. «Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через діяльність вчителя в умовах вечірньої школи».

    Засідання круглого столу «Використання інноваційних технологій навчання на уроках-консультацій в системі вечірньої школи».

     

    Четверте засідання

    Підсумки курсової  підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

    Творчі звіти вчителів, що атестуються. Огляд атестаційних матеріалів.

    Засідання творчої групи з теми «Використання активних форм роботи навчання на уроках математики і фізики».

    Рольова гра «Використання інноваційних технологій навчання».

     

    П’яте засідання

    Про підготовку та проведення державної підсумкової атестації.

    Про підсумки роботи методичної ради. Планування роботи на наступний рік.

    Семінар-брифінг «Впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес вечірньої школи».

    Звіт творчих груп та творчо-динамічної групи про пророблену роботу.

     

    Вересень 2016

     

     

     

     

     

     

     


     

    Листопад 2016

     

     

     

     

     

     





    Січень

    2017

     

     

     

     

     

     



    Березень

    2017

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Квітень 2017

     

    Члени МР

    Голова  МР

     

    Голова МР

     

    Голова МР.

     

    Соціальний педагог

     


    Голова МР

    Голови МО

     

    Директор

    Заступ. директора

     

     

    Директор

     

     



    Голова МР

    Голови МО

    Соціальний педагог

     

     

    Заступник директора

     

     

     

    Заступник директора

     

     

    Голова МР

    Голови МО

    МО математиків і фізиків


    Творча група

     

     
     

    Директор школи

     

    Голова МР

     

    Вчителі, що

     атестуються

     

    Керівники ШМО

    Творчі групи

    Педагогічний колектив