Субота, 16.12.2017, 08:30
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Броварська районна вечірня ЗОШ ІІ - ІІІ ступенів

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 309
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Програма запровадження дистанційного навчання у БРВ ЗОШ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ

    ПРОГРАМА ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

    У БРОВАРСЬКІЙ РАЙОННІЙ ВЕЧІРНІЙ ЗОШ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ

    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    Процес дистанційного навчання у Броварській районній вечірній ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів із заочною формою навчання - це система організаційних та дидактичних заходів, спрямованих на удосконалення знань учителів та учнів школи.

    Навчальний процес організується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання, стану матеріально-технічної бази школи та орієнтується на формування освіченої особистості, здатної до постійного оновлення та поглиблення професійних знань, умінь, професійної мобільності.

    Реалізація програми здійснюється шляхом:

    - нормативно-правового забезпечення, що регулюється відповідними наказами Міністерства освіти і науки України та обласних управлінь освіти і науки, рішеннями органів місцевого самоврядування;

    - впровадження навчальних програм з дистанційного навчання у школі;

     

    - створення атмосфери сприяння розвитку дистанційного навчання у школі;

     

    - забезпечення процесу дистанційного навчання учнів на рівні сучасних досягнень науки і практики;

    - використання засобів масової інформації (зокрема Інтернет) та інших джерел для пропаганди й розповсюдження вітчизняних і зарубіжних новітніх теоретичних розробок, здобутків вчителів-новаторів та вчителів-експериментаторів;

    - створення належної матеріально-технічної бази у школі.

    ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

    Суб'єктами спільної діяльності з впровадження елементів дистанційної форми навчання у школі є:

    · учні школи;

    · учні, що за різних обставин не можуть регулярно відвідувати школу;

    · учні, що навчаються екстерном;

    · вчителі, завідуючі НКП;

    · шкільний психолог;

    · батьківська громадськість.

    Види навчальних занять:

    · вивчення теоретичного матеріалу;

    · лабораторне (практичне) заняття;

    · консультація за допомогою електронної пошти;

    · консультація за допомогою чату;

    · дискусія в мережі;

    · самопідготовка.

    ШЛЯХИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

    • Розробка вчителями школи навчально-методичних рекомендацій для учнів щодо вивчення окремих тем навчальних предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів.
    • Застосування Веб-технології з тим, щоб зробити процес навчання та дослідницької роботи ефективнішим, доступнішим та більш інтерактивним.
    • Надання навчальних послуг учням школи через дистанційне навчання, використовуючи CD-ROM, електронну пошту та Інтернет.
    • Забезпечення професійного розвитку вчителів школи та підвищення їх кваліфікації в галузі дистанційної освіти.
    • Надання допомоги учням школи у використанні технології мультимедійної телекомунікаційної мережі.
    • Проведення науково-просвітницької роботи з питань методики викладання у віртуальному середовищі.
    • Запровадження таких засобів дистанційного навчання, як дискусійні форуми, електронні обговорення засвоєного матеріалу