Середа, 18.09.2019, 09:05
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Броварська районна вечірня ЗОШ ІІ - ІІІ ступенів

Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 315
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Дистанційне навчання у вечірній школі.

    Дистанційне навчання у вечірній школі

    З чого починати ?

    УЧНЯМ

    • обрати середовище дистанційного навчання, предмет та тему для вивчення.
    • зареєструватись у відповідне середовище навчання.
    • ознайомитись з правилами та технологією роботи учня у середовищі дистанційного навчання.
    • обрати дистанційного вчителя.
    • навчатись (вивчити дистанційно обрану тему).
    • спостерігати та повідомляти, що можна покращити.

    ВЧИТЕЛЯМ

    • обрати середовище, предмет та тему для викладання.
    • ознайомитись з правилами та технологією роботи дистанційного вчителя у середовищі дистанційного навчання.
    • обрати учнів.
    • навчати.
    • спостерігати та повідомляти, що можна покращити.

    Організація навчального процесу за дистанційною формою навчання

    Дистанційне навчання у вечірній школі планується та здійснюється відповідно до таких особливостей:

    - учні можуть фізично бути відсутніми в навчальних аудиторіях частину навчального часу (зайнятість на роботі, навчання у професійному ліцеї тощо) та самостійно опрацьовувати деякі теми;

    - учні працюють у зручний для себе час, у зручному місці та в зручному темпі, витрачаючи на навчання стільки часу, скільки необхідно кожному з них для засвоєння навчального матеріалу дисциплін і складання необхідних заліків;

    - комп'ютерні засоби та активні методи навчання є основою організації дистанційного навчального процесу;

    - для кращого засвоєння навчального матеріалу учителі надають необхідні методичні консультації учням з різних навчальних дисциплін;

    - взаємодія учителя з учнями організовується на базі мережі Інтернет і здійснюється в формах:
    - індивідуальне листування з учнями по електронній пошті;

    - розповсюдження інформаційних матеріалів;

    - консультаційна допомога при проведенні навчальних проектів та вирішенні проблемних питань у рамках навчального плану;

    - проведення контрольних заходів;

    - здобуті навички співробітництва в Інтернеті можуть бути використані в подальшому для практичної діяльності (через Інтернет можна брати участь у виконанні великих проектів, не виїжджаючи за межі міста, країни).