Субота, 08.08.2020, 14:51
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Броварська районна вечірня ЗОШ ІІ - ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [11]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 318
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Каталог статей

    Головна » Статті

    Всього матеріалів в каталозі: 11
    Показано матеріалів: 1-10
    Сторінки: 1 2 »

    Достовірний тест на психологічний стан
    натиснути тут...

    Змусьте стрес працювати на вас
    Якщо неприємностей неможливо уникнути, то доцільно спробувати одержати, наскільки можливо, користь за рахунок зміни точки зору:
    · спробуйте сприйняти негативну подію як позитивну (втрату роботи як можливість знайти кращу);
    · поставтеся до стресу як до джерела енергії. У спокійному стані ви не змогли б стільки зробити. Сприймайте проблему як виклик;
    · не думайте про минулі події як про поразку;
    · ви не можете відповідати за вчинки інших людей, а можете тільки контролювати свою реакцію на них. Головне - перемога над емоціями;
    · не прагніть догодити всім, це нереально, час від часу догоджайте власне собі.
    Мої статті | Переглядів: 31 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    Мусимо погодитися, що життя потребує сподіватися на краще, бути готовим до гіршого, вчитися сприймати всі проблеми з певною часткою гумору, здорового глузду.

    Мої статті | Переглядів: 33 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    Експерт радить наступні методи пониження рівня стресу в умовах протидії коронавірусу:

    1. Поверніться до реальності
    2. Прийміть те, що відбувається
    3. Заземлюйтеся
    4. Дихайте
    5. Добре харчуйтеся і висипайтеся
    6. Випустіть пар
    7. Займіться творчістю
    8. Переосмисліть, що відбувається
    9. Пишіть
    10. Складіть кризовий план
    11. Дотримуйтеся інформаційної гігієни
    12. Зверніться до психолога

    Детальніше тут...

    Мої статті | Переглядів: 32 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    Як говорити з дітьми про пандемію коронавірусу

    Визначте, що ваша дитина знає

    Запитайте, що дитина чула про коронавірус у школі, що читала. Це дасть можливість дізнатися, наскільки дитина володіє правильною інформацією.

    Забезпечте інформаційний супровід

    Будьте в курсі, звідки дитина бере інформацію. Рекомендуйте надійні ресурси (добірка таких ресурсів є тут), щоб дитина не читала новини, які лякають чи викривлюють факти.

    Спостерігайте

    Якщо дитині не цікава ця тема – не запитуйте. Це нормально.

     

    Мої статті | Переглядів: 42 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    2019-2020 навчальний рік


     

    Мої статті | Переглядів: 32 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    Директор КЗ Броварська районна

    вечірня ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів

    із заочною формою навчання

    Броварського району

    Київської області

    ___________Л.М.Ткаченко

                                                       ГРАФІК РОБОТИ

    СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

    Фень Тетяни Василівни

    ( 08.00год. до 17.00год)

    Понеділок

    1. Психолого-педагогічна діагностика учнівського,педагогічного колективів,батьків згідно з річним планом
    2. Обробка діагностичного матеріалу
    3. Консультування батьків
    4. Профілактична та розвивальна(індивід.та групова)соціальна робота з учнівським колективом(профілактичні заняття)

    Вівторок

    1. Індивідуальна та групова діагностика
    2. Допомога адміністрації навчального закладу у розв’язанні псих.-пед. проблем
    3. Оформлення документації
    4. Корекційно-розвивальна робота з учнями
    5. Профілактична та розвивальна(індивід.та групова)соціальна робота з учнівським колективом(профілактичні заняття)

    Середа

    1. Індивідуальні консультації для учнів
    2. Обстеження житлово-побутових умов соціально-незахищених категорій дітей
    3. Корекційні бесіди з учнями схильними до правопорушень
    4. Оформлення документації
    5. Профілактична та розвивальна(індивід.та групова)соціальна робота з учнівським колективом(профілактичні заняття)

    Четвер

                Організаційна, методична робота

              1. Участь у фахових семінарах, метод.об’єднаннях, конференціях.

              2. Консультації в психологічних центрах.

              3. Розробка корекційно-розвивальних програм.

       4. Підготовка до занять з дітьми, виступів на семінарах, педрадах,         зборах.

             5. Підготовка методичних посібників

    Пятниця

    1. Корекційні бесіди з учнями схильними до правопорушень
    2. Корекційно-відновлювальна робота  з учнями або батьками
    3. Профілактична та розвивальна(індивід.та групова)соціальна робота з учнівським колективом(профілактичні заняття)
    4. Оформлення документації
    Мої статті | Переглядів: 35 | Додав: заучка | Дата: 09.04.2020 | Коментарі (0)

    Мої статті | Переглядів: 206 | Додав: заучка | Дата: 22.11.2017 | Коментарі (0)

    Булінг (знущання, цькування, залякування) – це зарозуміла, образлива поведінка, пов’язана з дисбалансом влади, авторитету або сили. Булінг проявляється в багатьох формах: є вербальна, фізична, соціальна форми булінгу, а також кіберзаля кування. Хоча школи багато роблять для того, щоб запобігати знущанню та своєчасно справлятись із ним, батьки заздалегідь краще інших можуть навчити дітей запобігати проявам такої поведінки й зупиняти їх. Далі пропонуються поради про те, як треба справлятись із чотирма найбільш поширеними видами булінгу. 

    Мої статті | Переглядів: 541 | Додав: заучка | Дата: 18.10.2017 | Коментарі (0)

    Що відбувається, якщо змалечку дитину, в якості покарання, принижують фізично чи психологічно?

       

     

    Мої статті | Переглядів: 244 | Додав: заучка | Дата: 26.09.2017 | Коментарі (0)

    9 листопада 2016 року, у Великодимерському НКП, психологічною службою школи, було проведено профілактично-інформаційне заняття з елементами тренінгу. Тема заняття звучала так- "Мої права та обов'язки ". Мета заняття: надати інформацію про права та обов'язки  дитини; ознайомитися з Конвенцією ООН про права дитини; вміти розрізняти адміністративну та кримінальну відповідальність; формувати навички правомірної поведінки. 

    Все було як на повноцінному тренінгу. Практичний психолог, Оксана Віталіївна, провела цікаву вправу на знайомство, Спільно з учнями ухвалила правила роботи групи та занотувала оцікування кожного учасника від заняття. Далі соціальний педагог, Тетяна Василівна, проінформувала учасників про такі важливі речі, як права та обов'язки дітей, детально розглянули  поняття  "кримінальна відповідальність" та "адміністративна відповідальність".А за допомогою цікавих ілюстрацій відбулася зустріч з Конвенцією ООН про права дитини.

    На даному занятті було все - розвивали і уяву, згадували  початкову школу, де починалося знайомство з правами та обов'язками і подорожували в майбутнє,щоб дізнатися як з настанням повноліття змінюються і примножуються обовязки та права.

    Після даного заняття учні чітко знатимуть, які права має дитина. Можуть аналізувати текст Конвенції про права дитини , робити висновки про її значення в світі та в Україні. Також матимуть уявлення про класифікацію прав та різницю в правах дорослих та неповнолітніх.

                   

     

           

     

    Мої статті | Переглядів: 229 | Додав: заучка | Дата: 10.11.2016 | Коментарі (0)

    1-10 11-11